7.10.2009

Dag tjugotre, 7 oktober
Jag har precis vaknat. Igår såg vi en film ganska sent och om några timmar ska jag iväg för att städa lägenhet och passa Anton. Jag hoppas att det kommer gå bra eftersom det är första gången jag hämtar honom ensam.

Som det ser ut nu har jag fixat ett fullt schema inför veckoslutet. Bra för mig som behöver rastas. Ikväll ska vi till Social Club, som har gratis inträde på onsdagar (schyst när man är ledig). I morgon kväll ska vi antingen till au Limonaire - Le cirque des mirages som spelar som verkade bra - eller till svenska kyrkan som visar en fransk film, minns inte vilken men den verkade ok. På fredag tänkte jag (och Joel också tror jag) gå ut med en tjej som vi träffat genom svenska kyrkan och på lördag är det middag hos Bridie, en australienare jag träffade ute för några veckor sen. Kul! Jag fixar, Joel hänger på (eller stannar hemma med serier).

Här är låten från dagens HP: http://hallandsposten.se/kultur/musik/1.599758. Jag tänker främst på dig morfar, som inte har tidningen, om du vill läsa. Det är en kort text men kanske kul ändå.

Jag hoppas att ni alla lever väl där hemma
Big love!

från Social Club

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Anna.. Hur är Paris? Och hur går allt? Jobbar du något, barnpassare? Kram

2009-10-07 @ 13:17:56
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Det är bra. Jag jobbar med att passa barn fem timmar i veckan, lite extraknäck bara. Annars mest lever vi än så länge.. Hur går det för dig? Får du ihop några pengar? Kram

2009-10-09 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0